[linux] posun particie

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Středa Srpen 20 19:30:11 CEST 2003

> skusali, fungovalo o.k.
>
>     Ako jedno ***VELMI*** riskatne riesenia ma
> napada pouzit
>
>     dd if=/dev/hda3 of=/dev/hda

ee takto by som to nerobil :) surove odpisanie prikazu
bude strata dat :(

co takto pozicat dalsi hdd vytvorit na nom particiu
(resp. file a fintit s loopbackom) a cez cpio vsetko
skopirovat tam a potom cez rescue disketu prerozdelit
disk a skopcit naspat a nahodit lilo/grub. (raz som
takto posuval a zvacsoval linuxa vdaka pozicanemu
disku s fat32 particiou :)

a partition magic 8 myslim vie nejake finty s ext2fs
ale zrejme bude treba nahodit lilo do mbr znova tak ci
tak takze rescue disketu treba tak ci onak

jard