[linux] st online dsl a alcatel speedtouch usb

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Srpen 27 13:52:02 CEST 2003

Ahoj,

> pracujem na tom :) takze pre vsetkych najprv zopar technickych info:
> DSL => VPI=1, VCI=32, PPPoE
> PC => Debian Stable, 2.4.18, bez hot-plug, usb-uhci

toto iste mam aj ja, daval som aj hotplug.

> - zavedenie modulu speedtoch do jadra prebehlo v poriadku (teda vyzera to
> 	tak)
> - binarne ovladace som spustil a dokazal som prehodit stav z 2 zelenych
> 	svetielok na stav, ked na zeleno svieti lave a prave blika (par
> 	krat zeleno, potom raz cerveno a dokola)

no, tu je ale problem, ze ten binarny driver od alcatelu udajne nevie
ist cez pppoe, ale iba cez ppp over atm. neviem, co je na tom pravdy,
ale pokial viem, nikomu sa to zatial nepodarilo rozbehat.

> - ovladace, ktore su open-source a potrebuju akurat mgmt.o (tusim tam je
> 	program modem_run) som stiahol skompiloval, spustil a vynadal mi
> 	ze nemam glibc 2.3, ale 2.2

ja som stiahol debianovsky balicek ovladaca, pustil som modem_run,
dostal som sa presne do stavu, ze to blikalo. Linka bola aktivovana.
Pustil sa ppp, ale timeoutol.

Cez aky device to potom lezie? Resp. aky interfejs pribudne?

Inak, toto mam od kamosa zo slovanetu, mozno to pomoze:

----
http://speedtouch.sourceforge.net/index.php?/index.en.html

Udajne to poslali jednemu zakaznikovi a od vtedy sa neozval, takze mu to asi
ide.

Kolegac to rozbehaval voci kisku a spominal, ze musis pouzit PAP, lebo s
CHAPom to nefacha, inac to nastavil ako normalneho PPPoE klienta.
MTU je tam 1492
ale udajne to mal na kisku ako pppoa

Toto mi este potom poslal:
asi bude treba nejako sklbit drivre z
http://speedtouch.sourceforge.net/index.php?/docs.en.html
s klientom: http://www.roaringpenguin.com/pppoe/ ,alebo take nieco :)
neviem ako vyzera pppoe.conf ,ale pravdepodobne tam budu aj vpi/vci, treba
dat:

vpi =1
vci=32

a do /etc/ppp/pap-secrets zadat meno  heslo...

> dostal sa niekto dalej?

ak sa dostanes dalej, urcite mi plz daj vediet, zajtra to idem zase
rozbehavat po dovolenke.

Inak som si k tomu modemu vytvoril dokonaly odpor.

Este jedna vec, telecomaci sa neobtazovali dat mi vediet, kam to vobec
mam pichnut. Ja som to dal do toho rozbocovaca do dierky s napisom "NT",
co bola vlastne jedina volna dierka, je to ok?

Support telecomu samozrejme vobec nepomohol, je to banda lamerov.

   Juraj.