[linux] SMTP proxy/filter?!

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Pondělí Prosinec 8 15:06:15 CET 2003

v skolstve nemozes uvazovat o vyhodeni alebo nevyhodeni penazi, ono to proste tak
je a basta. Povie sa, ze bude MS homogenne prostredie a tak je. Povedzme, ze
odjakziva sa na fakulte nachadza exchange server (spolu s MS PDCckom, ale to je o
inom) a popri fluktuacii spravcov, asi 80% za rok a pomeru civilkarov k ludom co
tomu naozaj rozumeju asi 4:1 tak sa nemozno cudovat tomu, ze nikto nenasiel
cas-odvahu-chut premigrovat z exchange na nieco ine. No a navyse to este aj
relativne dobre funguje, teda az na tie virusy a spam. (teda o virusy je
postarane, ale radsej nepoviem ako, lebo bohvie kto odpocuva :) )