[linux] SMTP proxy/filter?!

Pondělí Prosinec 8 15:36:35 CET 2003

On 08.12 15:06, Michal Toth wrote:
> v skolstve nemozes uvazovat o vyhodeni alebo nevyhodeni penazi, ono to proste tak
> je a basta. Povie sa, ze bude MS homogenne prostredie a tak je.

to je na clanok do novin alebo TV, ved tu ide o peniaze z nasich dani!

Ak sa ma implementovat nejake riesenie, najprv sa ma definovat co vlastne
niekto chce (napr: chcem mailovy server s moznostou pristupu cez web).
a potom sa rozhoduje, ktore z dostupnych rieseni sa pouzije.

Opacny pristup som uz zazil a mozem potvrdit ze to sposobuje problemy...

> Povedzme, ze odjakziva sa na fakulte nachadza exchange server (spolu s
> MS PDCckom, ale to je o inom) a popri fluktuacii spravcov, asi 80% za
> rok a pomeru civilkarov k ludom co tomu naozaj rozumeju asi 4:1 tak sa
> nemozno cudovat tomu, ze nikto nenasiel cas-odvahu-chut premigrovat z
> exchange na nieco ine.

Ocakavam ze so zrusenim zakladnej vojenskej sluzby silne klesne pocet
civilkarov v statnej sprave (kto by chcel byt buzerovany za tie peniaze?)
a potom sa situacia dufam skonsoliduje.

Len potrebujeme udrziavat nieco ako stavovsku hrdost. Podporovat kolegov
systemakov aby im nejaki natvrdli manazeri nekazili svojimi hlupostami
povest.

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95