[linux] mail open relay ? telecom

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Prosinec 9 17:00:22 CET 2003

> ked uz ide o to, nechyti ich vzdy. Stale exituju nejake false
> negatives (z
> co je horsie, aj false positives), bez ohladu na to co vsetko
> mas zapnute
> (kvalitny bayes filter samozrejme dost pomoze)

ked uz si spomenul bayes, mate ho niekto uspokojivo pod spamassassionom
vyrieseny? riesil som tolen v teoretickej rovine, a pokial viem, na spravne
naucenie mu treba dat spam alebo ham v takej podobe ako pride. kym je vsak
na serveri, neviem ci je to spam alebo ham, to zistim az ked to stiahnem cez
pop3. a keby som to forwardol sa-learnu, uz je to odo mna, nie od povodneho
odosielatela. a robit v mail kliente cut'n'paste vratane hlaviciek a potom
to tlacit na server sa mi nechce - a keby mne aj hej, tak na to nepresvedcim
userov. takze moje bayesy su zatial uplne hlupucke.

> potreboval dost zlozitu analyzu toho, kto posiela kam kolko mailov. A
> zrejme beziacu online. nie je to elementarne, a vies kolko firiem a
> providerov asi zamestnava ludi za takymto ucelom :)

.... ved to.