[linux] OT: www.vszp.sk iba pre Internet Explorer

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Prosinec 11 06:23:59 CET 2003

On Wed, Dec 10, 2003 at 03:40:07PM +0100, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> 3. vsetky dokumenty na "stiahnutie" su vo formate pre M$ office (.doc a
> .xls) ... neviem na co sa teda hraju...
>
> musite mat windows a office, inac si dokumenty nepozriete.

to nie je celkom pravda ... existuje napr. WordViewer priamo na stranke
M$, ktory umozni read-only pristup na .doc subory - windows vsak treba
mat [ak zabudneme na OO a rozne ine konverzne programy, kde nie je 100%-na
kompatibilita formatov]

ak si niekto teda vie pozriet ich stranky, tak ma IE, t.j. ma aj windows
a staci mu WordViewer ;-))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE