TB a ini WAS Re: [linux] internetbanking + linux

Peter V. (LTS) konfery na lentus.sk
Sobota Prosinec 13 14:45:34 CET 2003

Viaceri pisete, ze ide TB.
(eliot a TB pouzivam od zaciatku (eliot od akcie 1000Sk :))
Ano, aj pod Win aj Lin pouzivam Mozillu (obcas Operu), ale!...
0. V M aj O nevyskakuju "popisy ikoniek" (alebo Vam ano?).
1. Problem je v tom, ze ikonky "nie su jednoznacne".
2. "Novy" uzivatel, ani nezisti, ze cosi "take" je a tym padom
(plati hlavne u fy, kt. pouzivaju caste a podobne platby (ale nemaju import
z ucta))
NEVYUZIJU moznost VYRAZNE si ulahcit robotu. (TB to ponuka, click na ikonku
funguje v M aj O, ale oni to nezistia a experimentovat nebudu)

Pod ikonkami som myslel nieco ako "copy tento prikaz na velmi podobny",
ci "vytvor rovnaky/podobny TPP", kt. ja casto vyuzivam.

3. Podpora v TB je otrasna - odpovede na chyby a hlasenia ziadne.
Ani PR, ze dakujeme, je to podnetne a mozno Vam dakedy odpovieme.
3B. Inde som sa s tym nestretol - tvrdia 30' "zalohovanie" denne.
Skutocnost: Pravidelny VYPADOK (da sa prihlasit - nic nejde, ani stav uctu)
cca 40-280'!
(zvacsa 70-120) minut, zacinajuci (randomize) 22:00-22:30. Stve ma, ze to
nemoze vzdy zacinat v rovnakom case
(+- par minut je OK - ale ani na to nevidim dovod) a rovnako, ze dlzka nema
s dnom v tyzdni nic spolocne
(podla mojich pozorovani - typu v SOB je zaloha dhsia-tyzdenna, hoci to na
webe tvrdia).
V uvedenom case nejde ani Dialog (phonebanking), lebo maju uzamknute
databazy.
To sa OZAJ inak neda?
Maju podobne (a rovnako dlhe) "zalohovania" aj slsp, ci UNIb ?
3C. Pochvala. Kedysi im to v case "max. zataze" vobec neslo/islo
NEpouzitelne pomaly.
Casto bol "vypadok"/nepouzitelnost aj 1-4 hodiny. Trvalo to cca 1-2 roky.
Teraz aj "ten najpomalsi" TB_IB je pouzitelny az rychly, aj vyhladavanie v
starych platbach je OK.

4. Prisiel mi mail z TB (cca 4-9 mesiacov dozadu) ze prehliadac Mozilla
nepozname a nepodporujeme :(.
Nijako to teraz neviem najst :(.

5.
Samotny IB je najlepsi s akym so doteraz (mal som moznost pracovat asi s
7-10 v zahranici)
pracoval (vzdy v Mozille aj IE).

6. BTW: Cosi absolutne nepouzitelne a hlupe (IE only nehovoriac) ma LB -
hnus.
6B. Detto Postova banka - otravne bezpecnostne kraviny, vacsina pismen je
13p Italic,
po 20min. prace som nevedel bez "velkej pozornosti" odoslat bezny prikaz na
uhradu.
V kuse musim z papiera opisovat 2-3 policka!, katastrofa.
(Inak pod Mozillou aj Operou myslim isiel).

Vzhladom na konk. vsak v SR jednoznacne TB/eliot, neskusal som slsp a vub.
VUB ma (raz bol u mna svagor) zlozite a neprehladne menu (IMHO), inak OK.