[linux] "COPY CONTROLLED" cd :-/

Středa Prosinec 17 08:12:49 CET 2003

On 16.12 19:39, Tomas Zatko wrote:
> Chcel by som sa spytat akym sposobom si mozem na svojom pocitacy prehrat
> LEGALNE ZAKUPENE cd (dave gahan: paper monsters) ktore je zhyzdene tak
> ze sa neda prehravat standardnou cestou. Vyrobca tvrdi ze je to ochrana
> proti kopirovaniu a disk sa da prehravat na beznych cd prehravacoch a
> pocitacoch s operacnym systemom Microsoft Windows 95< alebo MacOS
> 8.6<... Myslim, ze nemusim dva krat hovorit aky operacny system
> pouzivam. (ale pre istotu - je to GNU-LINUX ;)
> Hudbu tiez potrebujem skonvertovat do formatu mp3, aby som ju mohol
> pocuvat na svojom prenosnom mp3 prehravaci.

skus viac mechanik... alebo ho dones ku mne pozrieme sa :)
(naposledy som okaktuseny Kabat prehral na 5 mechanikach a grabol na 4 z
nich)

prinajhorsom ti to grabnem a spristupnim cez ftp (alebo gnutellu?) :)

zalezi od mechanik a graberov, niektore mechaniky to zvladnu na 100%,
inokedy je skvely grabber...

v historii www.cdr.cz su testy grabovania s viac grabbermi a viac
mechanikami

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
How does cat play with mouse? cat /dev/mouse