[linux] "COPY CONTROLLED" cd :-/

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Čtvrtek Prosinec 18 20:37:54 CET 2003

On Thursday 18 December 2003 07:22 am, Kocur wrote:
> nazdar..
>
> to takze podlatoho ako si mi to logo popisal...
> taq to bude CactusDataShield 2.x <
>
> v tej druhej sesion je teda urcite WMA stopa...
> (mimochodom velmi nekvalitna....( HIGH COMPRESSION RATIO )
>
> ...viesh mi povedat znacku tvojej mechaniky...??
TEAC 540E
a potom este straasne staru napalovacku - tiez TEAC

> ono ak mash na mechanike play tlacitko...
> ..tak mechanika sa ti prepne do modu CD PLAYER..
> ..a malo by ti to zacat normalne hrat ako CD-AUDIO...
> ..a potom by si mohol skusit neaky ten grabovac...
ani jedna nema tlacitko play :-(
ale skusim si nejaku poziciat. aj ked sa mi tento sposob vobec
nepozdava...

> ak nemash...
> tak ma napadla taka vec...
>
> skusit grabnut cele CD ako image...a vypalit si na nove...
> ...teda grabnut len tu prvu session...
> (na sWINstvash to vie spravit CloneCD, a na Linuxe sa mi to podarilo
> cez cdrecord...)
no, sWINstva momentalne nemam
a cdrecord je z toho mimo... a momentalne mam disk v reklamacii tak
ficim na archaickom 1GB medeli. a mam tu asi 100MB volne... :-/

> ...Cactus je Cactus...
:-)

.t..