[linux] SK-nic zosalel trocha OT

Pondělí Únor 3 18:43:33 CET 2003

-> Nam zas urobili nieco ine. Z nicoho nic prestala "ist" nasa domena, tak
-> som sa pozrel na sk-nic.sk, kde som zistil, ze vraj sme my (ako
-> registrator) menili zaznam tejto domeny tusim 22.1.2003, pricom nic take
-> sme nerobili. Domena nexin.sk mala ako DNS1 nastavene nexin.nexin.sk, ale
-> uz nemala nastavenu jeho IP v IP1! Cize to nemohlo fungovat. DNS2 z
-> nejakeho dovodu nefungoval, takze to znamenalo stop emailu do firmy a
-> vacsine emailov posielanych z firmy (vacsina MTA si overuje existenciu
-> domeny odosielatela).

Napisem ti privatne... please skoncime tento thread alebo podme nadavat do
inej konfery
 "One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
 "Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler