[linux] X-Window 1024x768 na 43Hz interlaced

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Únor 4 19:20:20 CET 2003

> Pod XFree 4.2.1 toto rozlisenie
> nefunguje

v xfree86 su dva parametre; interval vertikalnej a
interval horizontalnej frekvencie. kedysi som si
myslel, ze xwindow si zvoli inteligentne nejake
rozlisenie a frekvenciu, ale ocividne sa snazi ist v
prvom rade natvrdo na 85hz a potom asi skusa vselijake
sialene hz. napriklad beham 800x600x85, pritom by som
mohol 100hz. pritom modeline (ktore su zadane v
XFREE86-4) su (aspon v mdk9 mam taky pocit) uplne
ignorovane.

tak ak viete niekto ako mu pohodlne nanutit nejaku
frekvenciu (okrem toho ze by som vertikalnu daval
99-101 ak xcem 100 :) tak sa ozvite, please.

jard

teraz troxa OT:
celkovo xfree86 ma podla mna taketo veci nezvladnute.
nedokaze ani prepinat bpp za behu, ani menit
rozlisenie virtualnej obrazovky. som zvedavy, ci to v
novom xfree spravia. ale podla toho ako ignoruju maily
by som povedal ze asi ani nie ;(