[linux] Tlac do PDF z Windows cez LinuxServer (PS/PCL-->PDF)

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Středa Únor 5 13:04:17 CET 2003

> Aha, tak to sa mozno jedna o iny "druh kostrbatosti" ;) sposobeny tym, ze
> sa
> tieto pismena mozno ripnu do bitmapy a ta ma bud len nejakych 300 dpi
alebo
> tlaciaren tlaci obrazky na nizsej kvalite ako vektory, co pri texte moze
> dost vadit.

Potvrdzujem... Ked som zvacsil pohlad na pismo, tie "zle" znaky/slova su
bitmapa...
Ten PS driver, co som mal, mal moznost len 300 dpi... V inom len 400 dpi.
Pritom tlac bola na 600 dpi (HP LJ 1100)
BTW, preco sa nesubstituovane fonty vkladaju ako bitmapa? PostScript nema
moznost embedded fontov?!

> S takymto niecim som sa uz tiez stretol. Toto je jednak vecou tlacoveho
> ovladaca a druhak ps2pdf, ked prevadza ps do pdf. Treba tam nastavit potom
> vysoke rozlisenie, dajme tomu takych 1200x1200 a takto tie "obrazky" aj
> tlacit. Ale ak su v dokumente aj ine - skutocne obrazky, tak by to mohol
> byt  problem.

Ano, pocitam aj s obrazkami... Len nemam (!) driver, kde by som vedel
nastavit 1200 dpi!
Viete niekto nieco odporucit???

> V pdf-ku by sa sice resamplovat nemali, ale ci to vykryje s
> pamatou
> aj nepdf tlaciaren, tak o tom uz silne pochybujem. Prinajhorsom potom
> vlozis tych par listov postupne do kopirky a poskladas si z toho vysledny
dokument
> ;)

To povazujem za sekundarny problem... Ak sa objavia problemy s pamatou
(nepredpokladam), je tu vzdy moznost resamplovat cely PDF na mensie DPI,
resp. ho takto tlacit...
Takze to by som v tejto faze neriesil.
Hladam len kvalitny PS- alebo PCL-driver pre Win klientov (1200dpi color), z
coho potom vygenerujem PDF. Pripadne neodmietnem ani uplne ine (dobre)
riesenie...

GG