[linux] Tlac do PDF z Windows cez LinuxServer (PS/PCL-->PDF)

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Středa Únor 5 13:30:12 CET 2003

> Ahoj,

> PDF...
> obsahujucim
>
> na http://www.debianhelp.org/ bol presne o tomto clanok, cital som to
> predvcerom.

Great! Je tam!

http://www.debianhelp.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=
3134&mode=thread&order=0&thold=0

Lenze oni pisu, ze hocijaky PS driver bude fungovat... Ono aj funguje
(vsetky, co som skusal), len ani jeden "dokonale".
V komentaroch je odozva, ze ak sa pouzivaju standardne fonty, vsetko bezi
hladko. Avsak pri exotickych fontoch su problemy.

...co ma teda nepotesilo...

GG