[linux] Tlac do PDF z Windows cez LinuxServer (PS/PCL-->PDF)

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Středa Únor 5 16:04:13 CET 2003

Zatial nejlepsie PS co som videl generuje Acrobat Distiller driver,
nenechajte sa zmiatnut nazvom, skutocne sa tak vola PPD, ktory sa da
stiahnut od Adobe. Zvlada to do rozlisenia 4000dpi.

Najkvalitnejsie tlaci Ghostscript, ale ak si zvolite najlepsiu tlac, tak
aj na vykonnej masine si nato budete musiet dost pockat...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk