[linux] syslog.conf

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Středa Únor 5 17:23:45 CET 2003

Ahoj,

On Wed, 5 Feb 2003, Peter wrote:

> Chcel by som sa spytat, co treba nastavit v syslog.conf, pripadne v
> sshd.conf aby mi logovalo ssh pristupy z vonku. Do messages mi to sice
> zapise, ale ja by som chcel aby to bolo v samostatnom subore. Do
> syslog.conf som dal: sshd.* /var/log/sshd a nejako to nechce chodit. V
> com je chyba ?

V subore sshd_config si zvolis logovanie cez facility napr. LOCAL1:

SyslogFacility LOCAL1
LogLevel INFO

V syslog.conf doplnis logovanie facility LOCAL1 do suboru napr.
/var/log/sshd.log:

local1.* 		              -/var/log/sshd.log

a zrusis logovanie sshd (local1.none) do /var/log/syslog (a pod. aj
do /var/log/messages):

*.*;auth,authpriv.none;local1.none    -/var/log/syslog

Restartnes sshd, syslog a malo by Ti logovat sshd do /var/log/sshd.log

S pozdravom

Frantisek Repkovsky