[linux] Tlac do PDF z Windows cez LinuxServer (PS/PCL-->PDF)

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Čtvrtek Únor 6 16:38:09 CET 2003

Vola sa to Adist5.ppd je to sucastou adobe.zip a najdes to na:
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=204
Ale k tomu, aby ti to chodilo potrebujes aj winsteng.exe
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=1500

Ked budem mat cas, tak asi napisem najake HOW-TO o pdf,ps na win...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk