[linux] lacna laserova tlaciaren pod linuxom

Čtvrtek Únor 6 16:42:31 CET 2003

chcel by som sa opytat, ci niekto ma dobre skusenosti s lacnymi
laserovymi tlaciarnami, pripadne ci niekto vie daku odporucit.

viem, ze tlaciarne v tejto kategorii su takmer vyhradne prevedene ako
GDI k comu je potrebne mat obraz ovladacieho softveru, ktory pred
samotnou tlacou je potrebne do tlaciarne uploadnut. ako dalsi problem sa
mi vidi podpora usb tlaciarni v linuxe, neviem presne v akom je stave.

konkretne mam vyhliadnutu tlaciaren hp lj1000w/1005w, ku ktorej existuje
spomenuty obraz, s tym, ze napriek funkcnosti su obcas problemy ked je
treba tlaciaren restartovat a podobne..
o tlaciarnach minolta pagepro 1200W, prip. epson EPL5900L som nenasiel
dalsie podrobnejsie info.

vopred dakujem za odpoved