[linux] Konfiguracia sk klavesnice v X-och

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Únor 6 19:33:31 CET 2003

> Presne takto mi to funguje v GNOME + RedHat 8.0 bez
> nejakeho
> specialneho nastavovania (okrem nastavenia
> klavesnic, ktore chcem
> prepinat a klavesovej skratky Mod1-Shift_L).

mozem potvrdit, ze aj v mdk9 to xodi :) ale ine mam na
srdci. mam na vyber zo strasne vela us klavesnic,
nejake international a co ja viem ake. existuje nejaka
taka, ktora je rovnaka ako povodna konzolova ? alebo
ako stara dosacka ? lebo ked dam " tak caka na
samohlasku, aby tam dalo 2 bodky, alebo mi nechodi
bodka na numerickej alebo hocico ine. ziadna z nich
neni 100% identicka so starou dobrou dosackou.

pokial ide o KDE tak prepinanie klavesnic...nejak sa
mi to pletie so skratkou pre winampovu vizualizaciu :)
a ten alt-shift sa nejakou klikacou metodou nastavit
neda. toto xcete dat userom ? dakujem, ak im to
vysvetlite miesto mna...

jard