[linux] bridge

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Úterý Únor 18 13:52:08 CET 2003

Zdravim,
co ti vypise:

cat /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

Predpokladam, ze mas takuto topologiu, kedze z toho textu to nebolo
zrejme:

{INET}147.175.111.1---(147.175.111.x)----[Bridge Box]----(10.10.10.x)---

Z [Bridge Box] vidis obidve siete, ale zo siete 10.10.10.x vidis len
[Bridge Box].

Kedze na pravej strane topologie mas siet s privatnymi ip adresami, tak by
ten [Bridge Box] nemal byt bridge, ale router s Masquerade.

Takze by sa zisiel este vystup z:

iptables -t nat -L -n
iptables -L -n

--