[linux] Mierne OT: Cbq-init Traffic Control (Long)

Marek Podmaka marki na host.sk
Úterý Únor 18 23:33:01 CET 2003

On Tue, 18 Feb 2003, M.F. PSIkappa wrote:

> Este k tomu rate-limitu - kedze si mal 64kbit/s a zacalo ti to uz sekat
> pri 50kbit/s, tak to su typicke vlastnosti pre RED, len s tym rozdielom,
> ze pri RED sa ti vsetky packety od 50 do 64 kbit/s ulozia do queue a tu su
> zahodene.

Praveze nie. Ja som pisal o prenesenych datach pocas spojenia. Napr. som
wgetom stahoval odtial z webu nieco (cize pre dany server to bol upload).
wget preniesol (vybodkoval) asi 20-50 kb (ako kedy) a potom sa to tak na
minutu zastavilo, ze nesli ziadne data (teda mozno nejake errorove hej, to
neviem, tcpdumpom som to vtedy nepozeral) a potom sa to zase rozbehlo a
preniesol par desiatok kb a zase nic... Proste bol dost velky problem
preniest vacsi objem dat (vratane odosielania trocha vacsich mailov).

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>