[linux] mplayer

Pondělí Únor 24 08:34:10 CET 2003

-> Vedel by mi niekto prosim vas poradit, ako by som mohol dosiahnut
-> aby mi zvuk siel synchronne s videom v divxoch5 pod mplayerom,
-> pricom stroj ma procak Intel 233 MHz mmx.

na takomto stroji velmi tazko...

-> skusal som -autosync i nejake mplayerovske interne filtre, taktiez
-> -framedrop ale nic nepomaha (mozna, ze som nepouzil spravnu kombinaciu
-> prepinacov :))

-> Da sa to vobec rozbehat na takomto procaku k spokojnosti usera?

no, zmensi si vsetky filmy mencoderom na 3/4, 2/3 alebo 1/2 a malo by to
ist. alebo kup lepsi stroj...

99 percent of lawyers give the rest a bad name.