[linux] offtopic-wifi sietovky

Lukas fogot na host.sk
Pátek Leden 3 13:11:56 CET 2003

----- Original Message -----
From: "riki" <phobie na host.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Friday, January 03, 2003 11:00 AM
Subject: Re: [linux] offtopic-wifi sietovky

> sparklan v ageme do 5000 s dph
> je to real-mode prism 2.5 pci 2.2 kompatibilna karta s reverznym SMA
> konektorom, nepotrebujes ziadne pcmcia-cs a emulaciu cardservicov, s
> poslednym wlan-ng je to jeden modul do kernelu.
>
> daju sa aj smcka a podobne ale oni skor nechodia ako chodia
>
> ak chces drahsie tak orinoca a cisca
Prism 2.5 chipset?
To je cool , mala by fungovat aj regulacia TX vykonu pod linuxom s hostap
driverom.
Nemate niekto skusenosti?

Trebars ten zcomax o kt pisal tuxo to umoznuje.
Tuxo: Kde si zohnal ZCOM ?
Ja som ho nikde v BA nevidel.(asi som slabo hladal ;) )

> antenu a kabel a kismet

Co ti vlastne da ISP ak si zaplatis pripojenie.
 (IP, maska a gateway abo nejake proxi??? este nieco?)

> ako kde

Chcel by som spoj z krasnohorskej(1.5-2 km od technopolu dozadu smerom od
mesta. Blizko je jazero velky drazdiak.Neviem ci to budete poznat, proste
diera.)
ku (blizko ale nie rovno tam)studentskemu domu L.Stura asi 7.5 km.

> ak to budes mat zavesene doma na balkone tak silne pochybujem ze ta
> niekto pride skontrolovat skor ako ti do tej anteny neudrie blesk a
> nevypali polku panelaku :)

A co bleskoistka, pomôze to?.