[linux] Power off, kernel 2.4.x, via chipset

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pátek Leden 10 09:23:40 CET 2003

Cafko
Rad si kompilujem jadro sam ale zatial sa mi este nepodrilo skopilovat
si jadro 2.4.x (posledne 2.4.20) tak, aby ked dam shutdown -h 0 sa mi
vypol pocitac. Vzdy mi napise iba power down a pocujem ze sa vypli
disky, ale to je vsetko. Mam via chipset, myslite ze je problem tam?
V jadre mam zapnute APM, mam aj zaskrtnute Use real mode APM BIOS call
to power off
Skusal som to aj so zapnutym ACPI, aj s vypnutym, stale nic. Pritom
jadro z distibucie (mandrake) mi pocitac vzdy vypne.
Dakujem

Jano