[linux] mc a velkost

Peter Mikeska mikeska.peter na alcatel.sk
Pondělí Leden 13 19:13:08 CET 2003

cafte, plz mam taku prosbu.
ked som pripojeny daky telnet/ssh na box, tak ked si na nom spustim mc
tak ho mam na celu obrazovku (spod windoze), cize vela riadkov, vidim  cely nazov a
pod. mno zcel by som to dako nastavit aby sa pustal mc vo vyssom
rozliseni priamo na tom compe ked si sadnem zan, daco ako pocet
riadkov/stlpcov zvecsit v prikazovej riadke, nie pod xkami.
teda asi nastavenia terminalu. kurnik viem co xcem ale nefiem akosa
spytat , z ktorej strany sa do toho pustit ;((
vie niekto aspon ma znavigovat kadial sa vybrat ?
thnx

miki

--
S pozdravom
 Peter                          mailto:mikeska.peter na alcatel.sk