[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Leden 16 01:03:02 CET 2003

On Thu, Jan 16, 2003 at 12:50:29AM +0100, Tibor Pittich wrote:
> ja som sa dozadoval potvrdenia tvrdenia, ze je sietova architektura
> nevyhodou pri posudzovani vykonu xservera ak dany pouzivatel nepouziva
> tieto sietove vlastnosti, ale aj napriek tomu su pouzivane aj pri praci
> iba na vramci lokaneho systemu.

hm. sietova architektura (a komunikacia cez siet, aj ked sa jedna
o UNIX sokety), musi byt pomalsia ako jednoduche volanie nejakej
funkcie z DLL. Netrufam si odhadnut o kolko to moze spomalovat,
avsak velmi vyrazne by to nemalo byt (hlavne na sucasnom hardveri :-).

> opat opakujem, ze je to za cenu necisteho navrhu a obrovskeho mnozstva
> problemov s tym spojenych a takato cena nie je adekvatna "zvysovaniu"
> vykonu desktopu.

suhlas

> isteze, to je ale prva z tohto radu moznosti, kde je potrebne prejavit
> o to zaujem a "pohrat sa s tym". predchadzajuce problem neriesia ale
> obchadzaju, co moze byt v istych pripadoch tiez riesenie ;]

BTW, mame informaciu o hardveri (okrem tej grafickej karty), kde sa
vyskytuju tieto problemy? Je mozne, ze stroj ma len malo pamate
a user sa snazi spustat nejaku nenazranu obludu :-).

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |