[linux] OT: Windowsy a mikrokernel WAS Po rocnom uzivani LINUXu

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pátek Leden 17 01:35:33 CET 2003

JB> Ahoj,

JB> jasne, to je humus. ja som len spominal to, ze nie je pravda, ze graf.
JB> prostredie bezi na urovni kernelu.
--snip--

Prepac, ale IMNSHO nemas pravdu. Pozri si
http://msdn.microsoft.com/archive/default.asp?url=/archive/en-us/dnarwbgen/html/msdn_movuser.asp

Pekne to bolo urobene len do verzie 3.51.
Potom sa zjavne uplne vyflakli na akukolvek mikrokernelovu
architekturu. Ked som ten clanok cital, velmi som sa divil.

Matus Horvath

PS: Prepacte ze pokracujem v OT...

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk