[linux] OT: Chyba disku ?

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Leden 23 21:56:56 CET 2003

> Tak som to vypol a vybral druhy disk zo suplika a
> potom sa to tvarilo,
> ze vsetko funguje - predtym bez akychkolvek zmien v
> hardveri a softveri
> oba disky isli OK. Alebo je to zakladna doska ?

ak je pretaktovana moc vysoko tak by to mohol byt
diskovy radic, ale nepredpokladam to. mne to robilo
tiez, ked som vyhnal fsb moc vysoko. ale podobne chyby
mi robil aj hdd, ktory mam teraz rozobraty vo vitrinke
;] preco asi ;]

kazdopadne doporucujem zapajat disky po jednom a
zbehnut ich utilitkami od vyrobcu, viem ze maxtor, wd
aj seagate maju nejake na stranke, u ibm a inych
diskov (napr. samsung z libry, skusal ho niekto ? viem
o jednom pripade, pokazil sa za 2 mesiace :) netusim,
lebo taky nevlastnim.

tiez by bolo dobre pozriet sa na switchovanie diskov,
ak bol ten v supliku divoko naswitchovany a doska bola
sprosta (videl som taku. u seba doma :) tak by ani
nemusela zistit, ze su dva master na jednom kabli
alebo dva slave (ale asi master, ked ste spominali hda
:)

jard