[linux] Xserver vs. win32 - zaver

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Sobota Leden 25 14:53:20 CET 2003

> Nainstalovalo si to asi 10 uzivatelov (s
> priemernymi znalostami PC) a na druhy den prisli za mnou ze im nejde to -
> ono. Tak som im musel cele X nastavit. pomocou konzoly.  Problem bol hlavne
> v tom ze Xserv nebol dobre prednastaveny pre single masinu. bez netu. Keby
> som im nepomohol vsetci by povedali ze linux je shit. Pritom ten letak
> jasne hovoril ze je to najvhodnejsie distro pre beznych ludi. A BFU ktory
> pocul o linuxe 2 krat v zivote sa tym bude riadit.

Zaujimalo by ma ako konkretne si prenastavil X pre single masinu. Ja som po
instalacii mdk 9.0 iba doinstaloval nvidiacke drajvre a skopiroval svoju
oblubenu modeline a chodi to dobre.
Len som zvedavy co treba robit ked niekomu odporucim linux a pojdu mu Xy
prilis pomaly.

Juraj