[linux] Hladam: zvukovka pre linux

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Středa Leden 29 12:02:00 CET 2003

> - alsa driver
> - aspon 2 PCM kanaly
> - FM radio

tazke, lebo vacsina zvukoviek nema 2 pcm kanale.
es1371 ma, ale tu som zase nevidel s radiom. fm801 (u
nas mediaforte) ma zase radio, ale nema 2 pcm kanale.
ma 4/6 reprakovu podporu. obe maju alsa drivere, ale u
es1371 mi druhy pcm kanal nebeha pod alsou cez oss
emulaciu, funguje mi iba pod oss priamo, alebo na
druhy kanal musi pristupovat alsa-kompatibilna
aplikacia (napr. xmms).

naco su 2 pcm kanale ? da sa pouzivat aj esddsp a
artsddsp a tym dostanem zvuk z skoro kazdej aplikacie
(len mam nejaku latenciu pri esd bohuzial)

jard