[linux] Grub

Středa Leden 29 16:27:07 CET 2003

On Wed, Jan 29, 2003 at 02:06:14PM +0100, pf na nextra.sk wrote:

> Nemyslim si, ze by to fungovalo.
Pouzivam to tak na minimalne tucte pocitacov. Je to PRESNE to iste, ako keby
tam bolo ext2/ext3, grubu je jedno, aky fs tam ide (teda pokial ho podporuje).

> Grub si cita vsetky konfiguracne udaje z partisny, na ktoru je nasmerovany.
Ano.

> V master boote je len program, ktory asi nebude nejako extra velky a preto
> pochybujem o jeho schopnosti citac udaje z lubovolneho filesystemu.
Ten z MBR ma embednutu dalsiu stage podla sektorov (to sa deje pocas toho
"setup (hd0)"), zvysok sa uz mountuje.

> AK to vsak fungovat bude, tak by ma to velmi zaujimalo.
Vid vyssie.

> PF
S pozdravom,

Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.