[linux] OT: cisco aironet 350

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Červenec 7 09:57:17 CEST 2003

mal som tu cest s tymito kartami.... z troch jedna nechodila od zaciatku, po zastrceni do stroja takmer uplne zatuhol. z dalsich dvoch z nicoho nic po dvoch dnoch prestala jedna fungovat, nebola sa schopna asociovat, na pol sekundy sa pripojila, potom sa odpojila a uz nic. reklamacia to vyriesila...

viac ludi vravelo ze odkedy cisco zobralo aironet, ide to s nim dolu vodou. osobne odporucam pokial to ide obsrat aj cele cisco a kupit 10x lacnejsi taiwan, tam aspon clovek necaka ze to za tych par korun bude 100% fungovat. a prakticke skusenosti mam s tym taiwanom (sparklan, LG) lepsie ako s cickami.