[linux] OT: cisco aironet 350

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pondělí Červenec 7 10:29:55 CEST 2003

Dňa Po 7. Júl 2003 09:57 Rybarik, Michal napísal:
> mal som tu cest s tymito kartami.... z troch jedna nechodila od zaciatku,
> po zastrceni do stroja takmer uplne zatuhol. z dalsich dvoch z nicoho nic
> po dvoch dnoch prestala jedna fungovat, nebola sa schopna asociovat, na pol
> sekundy sa pripojila, potom sa odpojila a uz nic. reklamacia to
> vyriesila...
>
> viac ludi vravelo ze odkedy cisco zobralo aironet, ide to s nim dolu vodou.
> osobne odporucam pokial to ide obsrat aj cele cisco a kupit 10x lacnejsi
> taiwan, tam aspon clovek necaka ze to za tych par korun bude 100% fungovat.
> [...]
vec nazoru..ja som s tym nemal problem....na druhej strane, pokial nebudu
ostatne radia splnat WPA, tak cisko zo svojimi rozsireniami (MIC, TKIP,
Broadcast key rotation, leap)  bude stale najbezpecnejsie radio v 2.4
(co sa tyka sparklanu, teraz vo firme mame 12 radii, jeden vyrobca, 3 modelove
rady, navzajom vobec nexcu behat, dokumentacia 0, logy v radiu nevedia
napisat nic, nastavit sa tiez nic poriadne neda... na ciscu si nastavim, co
xcem)

	peter
--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555