[linux] Re: Automaticke startovanie programov v konzole

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červenec 17 21:28:28 CEST 2003

Cisto teoreticky:

Mozno keby si napisal skriptik do /etc/rc.d s vyuzitim programu open (alebo
openvt alebo chvt,  uz si nepametam). Musel by si samozrejme v /etc/inittab
na dany terminal vypnut spustanie getty.

Juraj