[linux] RH 9 sa vlecie

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Červenec 22 08:31:28 CEST 2003

On Mon, Jul 21, 2003 at 07:10:33PM +0200, Jozo Botka wrote:
> No najprv som vyskusal ovladac pre radeon 9000, s tym ze som nastavil v
> XF86config ChipId 0x4242. Potom zistil ze aj ovladace z dri.sf.net
> podporuju 9200, tak som ich natiahol, ale pisalo ze neznamy chip, tak som
> zase dal ChipId 0x4242 a uz to islo. Nechapem, ale preco som musel zadavat
> zase ChipId 0x4242, aby deteklo kartu. Chcem sa spytat, ci tomu chapem,
> dri.sf.net ovladac "radeon" nahradi ovladac v XFree86 "radeon", alebo je
> pod nejakym inym nazvom? Pouzivam XFree86 4.3.

Pozor, pre Radeon 9200 a podobne karty (tusim aj Radeon 9000, 9100)
treba z DRI ovladacov instalovat r200 ovladac a nie radeon! :-)
radeon je pre rage 100 cipsety a r200 je pre rage 200 cipsety
(ak som to dobre pochopil). Pisu to niekde v dokumentacii.
Momentalne si nepamatam, ci som to ChipId ponechal alebo zrusil.

Co sa tyka toho ovladaca radeon, tak ten je prepisany a povodny je
premenovany, takze kazdopadne sa Ti natahuje ovladac "radeon" z DRI,
neviem ale, ci ma spravnu podporu pre r200.

Ked zadavas to ChipId, tak robis kompatibilitu z Radeon 8500.
Funguju Ti 3D programy? Funguje tuxracer alebo chromium?
Mne ide chromium super, tux racer ale seka.

> Je treba robit este nejake nastavenia po instalacii ovladacov z
> dri.sf.net?

Nuz, ako som pisal predtym, treba este to:
  Option "ForcePCIMode" , ak by si mal problem s AGP 3.0.

		SAL