[linux] RH 9 sa vlecie

Jozo Botka jozobotka na stonline.sk
Pondělí Červenec 21 19:10:33 CEST 2003

No najprv som vyskusal ovladac pre radeon 9000, s tym ze som nastavil v XF86config ChipId 0x4242. Potom zistil ze aj ovladace z dri.sf.net podporuju 9200, tak som ich natiahol, ale pisalo ze neznamy chip, tak som zase dal ChipId 0x4242 a uz to islo. Nechapem, ale preco som musel zadavat zase ChipId 0x4242, aby deteklo kartu. Chcem sa spytat, ci tomu chapem, dri.sf.net ovladac "radeon" nahradi ovladac v XFree86 "radeon", alebo je pod nejakym inym nazvom? Pouzivam XFree86 4.3.

Je treba robit este nejake nastavenia po instalacii ovladacov z dri.sf.net?