[linux] instalacia linuxu - novy uzivatel

linux na redwood.sk linux na redwood.sk
Středa Červenec 23 18:01:37 CEST 2003

> Ahoj,
>
> no taketo prispevky nemam moc rad, lebo vacsinou to vyvola flamewar :). No

jasne flamewar je niekedy zabava, ale to nebol a nie je moj umysel :-)

> ale
> vzhladom na to, ze mas zaujem system iba odskusat, odporucam ti si
> zadovazit
> nejaku live distribuciu. Myslim, ze SuSE nieco riesi, link skus
> (http://www.suse.cz). Takisto existuje knoppix
> (http://www.knopper.net/knoppix/index-en.html).
> Kedze to chces mat na desktope, tak cez tieto live distribucie (spustaju
> sa a
> vsetko maju na cdcku, resp. na ramdisku, takze nemusis instalovat nic na
> disk) ti ukazu ako vyzera desktop a ako sa vobec da so systemom robit.

dik za tip pozriem sa na to.

> ti to zapaci, potom skus pozriet na Debian, RedHat, Mandrake, SuSE a
> podobne
> distribucie. Ale cesta cez live distribuciu je pre zaujemcu o linux
> (pociatocne skusanie) najschodnejsia.
>
> Martin Hudec

este raz vdaka, mal som nejake odporucania na RedHat a Mandrake a pytal
som sa specialne, preto na desktop, ci tu ludia na liste maju/nemaju dobru
skusenost s niektorou distribudiu prave pre desktpm ako inspiraciu a navod
pre mna.

red