[linux] Skrytie ip maskarady.

Úterý Červen 3 12:11:33 CEST 2003

Dňa 03. jún 2003, 09:46, Peter Surda napísal(a):

> Toto su 2 wrozne veci.
>
> 1. ten sysctl pokial viem oznacuje porty, ktore sa ti priradia ked zavolas
> funkciu socket.
>
> 2. linux 2.4 source port pri maskarade NEMENI, pokial to nie je nevyhnutne
> (teda napriklad 2 rozne pocitace pristupuju s tym istym source portom na ten
> isty webserver).

jasne, dal som si zle dokopy dve veci a neuvedomil si ze v 2.4 je to
riesene cez stavovu tabulku.. aj sa mi nezdal rozsah pretoze som
ocakaval nieco vyse 60000, mal som radsej zagooglit :)
takze sa ospravedlnujem za dezinformaciu.

v kazdom pripade, v 2.2 jadrach sa dal nastavovat ten rozsah, ktory
dostali pakety prechadzajuce maskaradou ako zdrojovy port, ale teraz to
neviem dako najst, aky to bol teda sysctl? (to uz len tak pre
zaujimavost, lebo sa mi zdalo ze to bolo nieco dost podobne)

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk