[linux] Skrytie ip maskarady.

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Červen 3 13:41:15 CEST 2003

On 2003.06.03 15:28, Martin Hudec wrote:
> Co som si zatial cital ponuky na ADSL, ani nie. Vsetko je obmedzovane

Aha.

1. Doteraz (ak sa nemylim) nepadla ani raz zmienka o ADSL (alebo som to
prehliadol?)
2. To, ze je to obmedzene datami znamena, ze je to obmedzene aj tak, ze
nesmies pouzivat maskaradu? (Nepoznam tu ponuku, o ktorej hovoris,
takze vychadzam len z toho, co hovoris :-).

> datami.
> Asi som prehliadol sluzbu, kde nejsom obmedzeny v datach. A pritom by
> mi
> stacila obycajna 192kbit linka doma.

Urcite sa najde firma, ktora Ti taku linku zavedie. Vsetko je to len
otazka penazi :-). Pokial chces lacnu (lacnejsiu) sluzbu, tak sa musis
zmierit s tym, ze to ma nejake ine nevyhody...

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |