[linux] Re: [linux] Re: [linux] DNS riesenie

michal lackovic twix na seznam.cz
Čtvrtek Červen 5 14:13:56 CEST 2003

> -> Myslel som si ze by to tak mohlo chodit,ale neviem ako prakticky
> -> urobit DNS, ktory bude bezat iba na LAN za firewallom. Ide mi o to,ci
> -> takyto DNS moze fungovat.Ked ho nebude vidiet z vonka.
> -> Takto nejak si to predstavujem:
> ->
> ->
> ->         LAN---------DNS slave ---->FW ------vpn------ DNS master
> ->
> -> PS: neviem ci uvazujem spravne, mozete ma nasmerovat, co a ako to
> -> spravit?
>
> ak niekto nieco nepokazi, bude to fungovat a nic nepotrebujes.

Ak bude DNS za firewalom, domenove meno si mozem zvolit alebo musim
dat to iste ktore je na master dns?
Viac krat sa mi pri instalacii bidu stalo,ze po instalacii sa mi
nevytvoril named.conf, pocul som, ze nikde je este skrip ktory
instalaciu dokonci. Ja to vsak instalujem z rpm.
Akym sposobom sa potom naplna databaza hostov?
miso

Reklama:
http://www.MOBILKA.cz Zaváděcí ceny na mobily!