[linux] Re: [linux] Re: [linux] DNS riesenie

Čtvrtek Červen 5 14:16:45 CEST 2003

-> > ak niekto nieco nepokazi, bude to fungovat a nic nepotrebujes.
->
-> Ak bude DNS za firewalom, domenove meno si mozem zvolit alebo musim
-> dat to iste ktore je na master dns?

ake domenove meno? DNS server sa nestara o ziadne domenove meno, on ma
nejake DNS zony a stara sa maximalne o to aby lookupy fungovali a zoney sa
dotahovali...

-> Viac krat sa mi pri instalacii bidu stalo,ze po instalacii sa mi
-> nevytvoril named.conf, pocul som, ze nikde je este skrip ktory
-> instalaciu dokonci. Ja to vsak instalujem z rpm.

-> Akym sposobom sa potom naplna databaza hostov?

rucne. Alebo chces aby fungovali dns updaty z dhcp servera? v tom pripade to
bude musiet dhcp server posielat master DNS serveru, ktory je, ako si
spominal, vonku.

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
(R)etry, (A)bort, (C)ancer