UTF DOS ASCII TXT convert * WAS * Re: [linux] Zmazanie riadku v subore (sed,awk)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Červen 6 06:21:53 CEST 2003

On Thu, Jun 05, 2003 at 08:43:11PM +0200, NoSFeR wrote:
> Uvedeny subor - nazvime ho puk2 je jednoduchy shscript

> 5.
> Z puk2 som manualnym mazanim posl. znaku na EOL vytvoril puk3
> puk3 funguje, spusti sa, robi co ma
> ale vim puk3 mi CELY obsah zobrazi sedobielo, kdzezto vim puk1 vimovsky
> "ofarbickuje" :) stringy, premenne, prikazy, komentare etc.
> je to aj po reboote!!, nehral som sa s nastavenim vimu a konzoly a UCEL maju
> oba sbory rovnaky obsah priblizny
> oba su root a maju rwxrxrx a inteprete sh a prvych X riadkov rovnakych
> v com to moze byt ???
> skor mi tu ide o to, ze mi to neda ;-)

ake su skustocne nazvy? zrejme chces syntax highlighting - skus to vo
vim zapnut pomocou:
:syntax on

ak mas inu priponu, tak to nemusi vim deteknut spravne, preto to
"neofarbickuje" ;-)))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE