[linux] adsl modemy

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Pátek Červen 6 10:45:39 CEST 2003

celkom tak to asi nebude, kedze tieto skrinky su
konfigurovatelne cez web a telnet, takze s defaultnym
userom a passwordom moze remote prekonfigurovat router
ktokolvek.druha forma je samozrejme povolit konfig.
LAN only ale to je ina historia.

btw, myslim ze existuju scannery ktore scanuju iba
pritomnost web servra, cize 80 open. v pripade ktory
ja opisujem je 80, 21,23 stealth.