[linux] Kvalitny notebook bez M$ Win?

riki phobie na host.sk
Pátek Červen 13 13:01:24 CEST 2003

> Rad by som sa Vas opytal, ako riesite dilemu pri kupe kvalitneho
> notebooku bez toho, aby ste podporovali Microsoft corp.

jednoducho :) kupil som si apple ibook :)

> Pod slovom kvalitny nemam na mysli rychly, ale skor nieco ako odladeny,
> spolahlivy, so servisom a zarukou.

ano je odladeny a spolahlivy, zo servisom a dvojrocnou zarukou
mas istotu ze napr. ak mas ibook 2.2 tak rovnaky mas ty, tvoj kamarat aj
typek v amerike a dalsi typek v spanielsku

> Napadli ma znacky Dell, Compaq, Toshiba, ale nenasiel som medzi nimi ani
> jeden typ, ktory by dodavali bez predinstalovaneho MS Win OS.

apple

> Samozrejme ze na notebooku budem bezat linux. :-)

yellowdog, instalacia jednoduchsia ako instalacia okien
mac os x - tiezunix, naklikas vsetko vratane ppp connectiony
bluetoothom, wifi a vsetky haluze, mytus o zlych fontoch je davno prec