[linux] Kvalitny notebook bez M$ Win?

190R igisoft na atlas.sk
Pondělí Červen 16 22:51:06 CEST 2003

>jednoducho :) kupil som si apple ibook :)

>ano je odladeny a spolahlivy, zo servisom a dvojrocnou zarukou
>mas istotu ze napr. ak mas ibook 2.2 tak rovnaky mas ty, tvoj kamarat aj
>typek v amerike a dalsi typek v spanielsku

>apple

>yellowdog, instalacia jednoduchsia ako instalacia okien
>mac os x - tiezunix, naklikas vsetko vratane ppp connectiony bluetoothom,
>wifi a vsetky haluze, mytus o zlych fontoch je davno prec

mac os X:
uplne v pohode system, este aj bepecny...(ale myslim, ze sa nechystas z
toho notebooku spravit server :-))
inak na Darwina sa daju nahodit aj normalne X-ka namiesto Aqua-i a potom
bezia aj linux. programceky vyzadujuce X-ka
sam som bol prekvapeny, ako je OS X podporovany.. kopec linuxackych
utilitiek ma konfigurak (neviem ci som sa spravne vyjadril) aj pre mac-a -
napr. mplayer
darwin je v pohode, aqua uz menej (mne par krat padla)..
yellow dog je tiez alternativa
a existuju aj distribucie radhat-u aj suse pre mac...
iBook je fakt v pohode..

190Rk0