[linux] spolocny disk alebo particia pre WIN aj LINUX na jednom pocitaci

Jozo Botka jozobotka na stonline.sk
Neděle Červen 22 20:19:33 CEST 2003

Chcem sa opytat ci niekto ma nieco take a ako to ma... Ja mam napriklad fat32 particiu, ktoru pouzivam aj v linuxe aj vo windows. Vo fstab, som si nastavil parameter utf8, lebo sa mi subory s diakritikou zle zobrazovali. Problem je, ze ked pouzijem wine, tak ten nerozpozna skoro ziaden subor na tej particii ak pouzivam ten utf8 parameter. Ked ho nepouzijem tak vsetko ide OK, ale diakritika blbne... Nieje nejaka ina cesta okrem "utf8 parametru vo fstab" ako vyriesit  diakritiku na fat32 particiach v linuxe?

diki, dufam ze mi pomozete