[linux] jadro 2.5.x

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Středa Červen 25 16:32:08 CEST 2003

On Wed, Jun 25, 2003 at 01:17:32PM +0200, Ing. Peter Bodnár wrote:
> zdravim
>
> skusal som vykompilovat jadro 2.5.73 (aj 2.5.69 predtym), kompilacia prebehla
> o.k., ale pri bootovani jadro zdochne na hlaske
> Uncompressing Linux... Ok, booting the kernel.
> a vsetko je mrtve..ani keyboard nereaguje..neviete, kde moze byt problem?

Predpokladam, ze bootujes do textoveho rezimu a problem je to ze stmavne
obrazovka a nic sa dalej nedeje. Ak ano, tak si over v konfiguracii, ze
mas zapnutu podporu toho textoveho modu, lebo co som pocul tak je to v
2.5 rade default vypnute. Kopa ludi ma s tym problem ked o tom nevedia.
Treba si poriadne precitat readme alebo inu dokumentaciu co tam je.

Ak je problem inde, tak sorry, ale s tymto som sa uz par krat stretol,
aj ked som este 2.5 kernel neskusal.

Maj sa.

--
 Peter Samek