[linux] Problem so systemon NIS

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Březen 3 18:50:29 CET 2003

Zdravim,

mam dva Linuxiky.
Na tom "hlavnom" som nainstaloval nis server (ypserv) a nakonfiguroval.
Na tom druhom som nastavil a spustil nis klienta (ypbind.)
Klient sa spusti a spoji so serverom.
Spravnost spojenia si overujem prikazom ypcat passwd.
(Je to v poriadku, lebo vidim subor passwd z toho hlavneho Linuxu, teda
NIS serveru).

Ked sa vsak chcem prihlasit (v tom NIS klientovi ) na konzole a zadam
meno a heslo, (ktore je v tom druhom passwd subore, ktory je exportovany
z NIS servera, ale nie je v jeho vlastnom subore passwd),
tak sa mi to nepodari, lebo jednoducho neoveri login a passwd.
Preco?
Ved by mal pouzit ten druhy passwd z NIS servera, ci nie?

Kde robim chybu?

S pozdravom
mior