[linux] Problem s uzivatelmi

Úterý Březen 4 10:17:06 CET 2003

-> > ls -l /etc/aliases /etc/postfix/aliases
-> > je velka sanca ze ide o ten isty subor.
-> Hmm, to je pravda, su rovnake az na moje zasahy, pretoze som vyuzival len
-> /etc/aliases a po pridani par uzivatelov mi to fungovalo. Teraz vsak som tam
-> pridal cca. 200 novych aliasov a uz to nefunguje spolahlivo.

co nefunguje spolahlivo? a ako to teda funguje?

-> Plati to, ze mailer, ak nenajde usera v systeme, tak sa pozrie do aliasu
-> (resp. do databaz atd.) a az potom vrati spat mail?

nie, vacsina mailerov hlada najprv v aliasoch az potom userov v systeme.

->
-> > fyzicku migraciu? preco? ja ti odporucim nechat to tak...
-> nechat hrasko na server.sk a pouzivat aliasy?

ano
Quantum mechanics: The dreams stuff is made of.