[linux] Problem s uzivatelmi

pegy pegy na post.sk
Úterý Březen 4 10:19:35 CET 2003

> ls -l /etc/aliases /etc/postfix/aliases
> je velka sanca ze ide o ten isty subor.
Hmm, to je pravda, su rovnake az na moje zasahy, pretoze som vyuzival len
/etc/aliases a po pridani par uzivatelov mi to fungovalo. Teraz vsak som tam
pridal cca. 200 novych aliasov a uz to nefunguje spolahlivo.
Plati to, ze mailer, ak nenajde usera v systeme, tak sa pozrie do aliasu
(resp. do databaz atd.) a az potom vrati spat mail?

> fyzicku migraciu? preco? ja ti odporucim nechat to tak...
nechat hrasko na server.sk a pouzivat aliasy?

Vdaka za pomoc!