[linux] Mierne OT: operadny system s r/w podporou NTFS

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Březen 4 19:33:11 CET 2003

Napísané dňa 2003.03.04 19:17, (autor: Peter Surda):
> [...]
>
> snad to este je pripustne. Hladam operacny system, ktory:
> - ma read-write podporu NTFS
> - vie plne bootovat/bezat z diskety alebo CD
> - existuje pren rozumny antivirovy program (vie odvirovavat a je
> aktualny)
> - mal by vediet cachovat disk (nieco ako SMARTDRV pre DOS)
> - aspon trocha dokumentovany, aby som to bootovacie CD vratane
> antiviru vedel
>   vytvorit
> - kludne aj komercne
>
> Moj doterajsi prieskum je bohuzial negativny:
> - linux nevie rw NTFS v dostatocnej miere

Asi najlepsie riesenie tejto neriesitelnej situacie je zaplatit niekoho,
kto dostane NTFS driver v linuxe do potrebneho (rw) stavu.

> - pre dos je tiez len readonly NTFS driver
> - vsetko pre w2k/xp, co som nasiel, vyzaduje mat na harddisku
> pocitaca, na
>   ktorom sa to spusta, funcknu instalaciu 2k/xp => nedokaze bezat z
> CD.
>
> Napady?

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |